De første 4 ladebokse er nu koblet op i HomeCharge App, så du kan oplade din el-bil via HomeCharge app’en. Ladeløsningen er rabatteret i boligforeningen og kræver en voucher kode der udleveres af viceværten for at opnå rabatten.
Hvordan får jeg adgang til ladeløsning?
For at få adgang til foreningens ladeløsning, så skal du downloade og oprette dig i HomeCharge app og efterfølgende tilføje den udleverede voucherkode.
Læs om det i den vedlagte folder – ”Sådan kommer du nemt i gang med opladning med HomeCharge”.
Sådan tilføjer du voucherkoden
Du tilføjer den udleverede voucherkode i HomeCharge App under din profil nederst i højre hjørne af skærmen. Vælg Betalingsmuligheder og herefter Voucher, hvor du kan tilføje voucherkoden. Der skelnes mellem store og små bogstaver i koden.
Hvordan finder jeg ladestandere?
Du kan søge på foreningens navn i app’en. Du kan herefter evt. søge på ladeboksens nummer i søgefeltet, da din ladeboks herefter kommer frem. Vi anbefaler at tilføje ladeløsningen som favorit, da det gør det nemmere i hverdagen. Har du en HomeCharge ladebrik, så er app ikke nødvendig i hverdagen.
Hver ladestander er benævnt med DK-HCH, serienummer og det fysiske nummer på ladeboksen for at følge international standard. Sidst i nummeret kan du se standerens fysiske nummer/p-plads. Eksempel: DK-HCH.XXXXXXX-1 angiver, at det er ladeboks nr. 1.
Ladebrik
En ladebrik gør det enkelt i hverdagen at oplade. HomeCharge ladebrik kan købes på https://homecharge.dk/webshop#!/products/homecharge-ladebrik-til-boligforening
Parkeringsregler
De aktuelle parkeringsregler vil fremgå af foreningens husorden samt hjemmeside.